مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی

جهت دریافت مشاوره حقوقی با شماره تلفن زیر هماهنگ نمایید.  

09157791349

مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند بهترین گزینه قبل از هر اقدام حقوقی باشد. چون شما دسترسی سریع به بهترین وکیل مشهد پیدا خواهید کرد و می‌توانید جلوی اتفاقات بدی که ممکن است از جهت ندانستن اطلاعات حقوقی بیافتد را بگیرید. مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد می‌تواند با وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل حقوقی و کیفری، امور حسبی، خانواده و … باشد. شما می‌توانید با مجموعه مشاوره با وکیل تماس بگیرید و سوال حقوقی خود را از وکیل پایه یک دادگستری بپرسید. همچنین می‌توانید با بهترین وکیل خانم مشهد نیز ارتباط برقرار کنید چون بعضی از افراد و خانم‌ها ترجیح می‌دهند که مسائل حقوقی خود را با یک خانم در میان بگذارند. در ادامه نمونه‌هایی از مشاوره‌های حقوقی با وکلای حقوقی، کیفری و خانواده را بخوانید.

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل مشهد

+ سوال: آیا می‌شود درختان و ساختمان داخل ملک کشاورزی را واقف وقف کند و مجدد بیاید زمین کشاورزی را بفروشد؟ آیا وقف صحیح است؟

– پاسخ: فروش مال وقفی امکان‌پذیر نمی‌باشد. اگر با فروش زمین خللی به موضوع وقف وارد نگردد امکان‌پذیر می‌باشد. تا زمانی که ازمنافع بتوان استفاده کرد وقف نافذ است. اگر فقط درختان و ساختمان وقف است زمین را می‌توان فروخت اما به طوری که به منافع وقف و اساس عقد وقف خللی وارد نشود.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل طلاق

+ سوال: من بعد حاملگی فهمیدم شوهرم زگیل تناسلی داره ولی تیپش ضعیفه الانم بخاطر موضوعی داریم طلاق می‌گیریم. می‌خواستم ببینم من می‌تونم از طریق این بیماری که داره حضانت بچمو بگیرم یا فقط می‌تونم مهریه و نفقه بگیرم؟

– پاسخ: زگیل تناسلی ارتباطی به مهریه و نفقه و حضانت ندارد ولی جهت طلاق می‌توانید استفاده نمایید. موضوع حضانت با دعوای طلاق، نفقه ارتباطی ندارد بچه تا ۷ سالگی حضانتش با مادر است مگر در شرایط خاص حضانت از پدر سلب گردد. شما فقط می‌توانید کلیه حقوق مالی خودتون و مطالبه کنید. (مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل طلاق مشهد)

مشاوره تلفنی با وکیل ملکی مشهد

+ سوال: عموی بنده با کپی مبایعه نامه که برای سال ۷۴ هست معتقد بود پدرش ملکی رو خریدار کرده رفت از پدرم انتقال مال غیر شکایت کرد و گفت برادرم این ملک را فروخته و سهم بنده رو نداده، پدرم وجود مبایعه نامه رو در بازجویی کلانتری رد کرد و گفت از وجود این ملک مطلع نبوده و اگه معتقده این ملک برای پدرمونه اصلش رو ارائه بده تا بدیم کارشناسی اما نیاورد از طرفی مبایعه نامه‌ای دال بر فروش اون ملک توسط پدر من نداشت .

بخاطر همین دادیار محترم بدون اینکه پدرم رو صدا کنه گفت ادله کافی نبوده به استناد اصل ۳۷ قانون اساسی و قاعده درا منع تعقیب صادر کردند و اعتراض نشد و قطعی شده حالا سوال من اینه چنانچه ایشون برای همون ملک بره معامله فضولی طرح دعوا کنه ما قرار منع تعقیب رو بزاریم رو پرونده، پرونده مختومه میشه؟ چون قصد آزار داره و می‌دونم افترا و مزاحمت شکایت کنیم نتیجه نمی‌گیرم میگن طرح دعوا حق اشخاص.

– پاسخ: با توجه به اینکه اسنادی برای ارائه نداشتن احتمالا با یک لایحه دعواشون رد میشه و جای نگرانی نداره. اما در صورت طرح دعوای مجدد حتما مشاوره با وکیل، لایحه دفاعیه ارائه بدید.

سوال حقوقی از وکیل خانواده

+ سوال: طلاق برای خانومی که تقریبا از شوهرش جدا زندگی می‌کنه و شوهرش خیلی کم خونه پیداش میشه و خرجشو خودش میده با ارایشگری و یک بچه هشت ساله داره. به گفته خود خانم، مرد مواد مصرف می‌کنه. آیا امکان داره طلاق بگیره با توجه به اینکه حق طلاق با مرده؟

– پاسخ: در صورتی که بتواند دلایل قانع کننده‌ای برای طلاق ارائه دهد و عسر و حرج خویش را ثابت کند می‌تواند برای طلاق اقدام کند. ترک منزل به مدت طولانی و اعتیاد مستمر همسر سبب عسر و‌ حرج و دلیلی برای طلاق می‌باشند. حق طلاق با زوج می‌باشد لیکن در صورت اثبات یکی از شروط ۱۲ گانه طلاق، زوجه می‌تواند طلاق بگیرید. در صورت اثبات مراتب عسر و حرج امکان صدور رای مبنی بر جدایی وجود دارد. و طی ارزیابی دقیق با وکیل خانواده، دادخواست طلاق متناسب با شرایط خاص اون خانم می‌توان مطرح کرد. (مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل خانواده مشهد)

سوال از وکیل امور حسبی

+ سوال: من برادری دارم که محجور است آیا ایشان می‌تواند ازدواج کند؟ چون پدرم با زور می‌خواهند که ایشان ازدواج کنند راهکار قانونی برای منع نمودن در این خصوص چیست؟ آیا راهکار قانونی وجود دارد و نکته اینکه پدرم با حکم محجوریت ایشان حقوق بازنشستگی را بعد از خودشان برای برادرم ذخیره کرده‌اند؟ آیا محجورین حق ازدواج دارند؟

– پاسخ: با توجه به اینکه سرپرستی برادر با پدر می‌باشد لذا ایشان می‌تواند برای برادر شما بابت ازدواج تصمیم‌گیری کند.
قوانین ایران، ازدواج محجوران را با شرایطی، پذیرفته است. بسته به اینکه محجوریت فرد چه باشد مثلا صغیر بودن یا جنون ادواری یا سفیه بودن که هر کدام شرایط خاص خودش را دارد.

قانون مدنی، ۳ گروه اشخاص را برای نمایندگی محجورین، بیان کرده است. اول، ولی یا همان پدر یا جد پدری می‌باشد. که عنوان ولایت را دارا می‌باشد. دوم، وصی می‌باشد که از سوی پدر یا جد پدری تعیین می‌شود و در آخر، قیم است که از سوی دادستان و در صورت نبودن ولی و وصی، از سوی دادگاه، تعیین می‌شود. بنابراین پدر می‌تواند به عنوان ولی در مورد ازدواج محجور تصمیم بگیرد ضمن اینکه بعد از فوت حقوق مستمری متوفی به محجور تعلق می‌گیرد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی با شماره تلفن زیر هماهنگ نمایید.  

09157791349

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا