لیست وکلای مشهد

بهترین وکیل طلاق مشهد

اگر به مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل نیاز دارید بر روی "مشاوره حقوقی" کلیک نمایید.

مشاوره حقوقی

بهترین وکیل مشهد برای طلاق باید وکیل پایه یک دادگستری باشد. بعضی از افراد در طلاق ترجیح می‌دهند از وکیل خانم مشاوره بگیرند. در مجموعه مشاوره با وکیل ما بهترین وکلای خانم و آقا در حوزه طلاق و خانوداده را در کنار شما خواهیم داشت. بهترین وکیل طلاق مشهد به شما کمک می‌کند که در پرونده خود بهترین نتیجه را در زمان کمتر بگیرید.

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

+ حدود چهار ماه پیش خودرو را به یک نفر فروختم و قرار شد چند روز بعد بریم برای تعویض پلاک ولی خریدار مراجعه نمی‌کند و بعد از یک ماه با همان خودرو اقدام به درگیری کرده و برای اینجانب حکم احضاریه از کلانتری آمد حالا می‌خواهم راهنمایی کنید که چگونه خودرو را توقیف و بقیه پول خود را وصول نمایم در ضمن سند نزد خریدار می‌باشد و هر موقع از او می‌خواهم بیاید که بریم تعویض پلاک اینجانب را تهدید می‌کند؟

– باید دادخواست مطالبه ثمن قرارداد فروش ماشین را به دادگاه بدهید و در ضمن دادخواست تقاضای تامین خواسته فوری بنمایید و با تامین خواسته ماشین مذکور را توقیف کنید.

مشاوره با وکیل طلاق در مشهد

+ 3 ساله که ازدواج کردم و بچه هم نداریم ولی بدلیل ناراضی بودن خانوادها و وضعیت نامتعادل کاریم توافق کردیم که از هم طلاق توافقی بگیریم ولی زنم ازوقتی که رفت خونیه پدرش کلان نظرش روبخشش مهریه عوض شده. درنبودزنم رابطیه پیامکی عاطفی درحد۱۵الی۲۰ روز بازنی دیگر ایجادشد ولی رابطیه جنسی برقرارنشد و دیگر آن رابطه وجودندارد. می‌خوام بدونم زنم میتونه باادعای اینکه من رابطه پیامکی داشتم ادعای خیانت کنه و حق طلاق رو ازم بگیره. یاهرحکمی که باعث بشه بضررمن تموم شه؟

– خیانت در زندگی زناشویی به شکل مشخص در قانون موضوعه ما جرم انگاری نشده است. ارسال یک پیام که محتوای ابراز علاقه ساده باشد نمی‌تواند جرم باشد. در هر صورت این به عهده قاضی پرونده می‌باشد که ایشان بعد از ورود به پرونده و در اختیار داشتن مدارک رای خود را اعلام خواهد کرد.

در هر صورت نه می‌توان گفت پیامک غیر شرعی دلیل کافی می‌باشد و نه می‌توان گفت بی‌تاثیر در روند کار دادگاه خواهد بود. اثبات خیانت یا توهم به خیانت، در صورتی که از مصادیق ایجاد عسر و حرج بوده و ادامه زندگی مشترک را ناممکن سازد می‌تواند برای زن از موجبات طلاق باشد.مرد هر وقت بخواهد می‌تواند دادخواست طلاق بدهد و ملزم نیست دلیل خاصی را برای تصمیم خود داشته باشد.

این در صورتی است که اگر زن درخواست طلاق کند در صورتی که از طریق طلاق خلع یا توسل به شروط ضمن عقد نکاح و گرفتن وکالت برای طلاق مدد نجوید برای درخواست طلاق می‌بایست به اثبات ادعای خود بپردازد که خیانت یا توهم به خیانت همسرش موجب عسر و حرج شده است.

سوال حقوقی از بهترین وکیل خانواده در مشهد

+ من و همسرم حدود ۸ ماه پیش طلاق توافقی گرفتیم که متاسفانه بخاطر یه سری حرفهای بیهوده بود. ما دو تا بچه داریم و بعد از چند ماه همسرم برای اینکه منو اذیت کنه با یک نفر عقد کرد که فردای همان روز با گریه ابراز پشیمانی کرد خوشبختانه ایشون از همان روز عقد رفتن خونه برادرشون و از اون آقا خواستن که ایشون رو طلاق بدن چون واقعا خودشم نمی‌دونه که چرا این کار کرد. الان حدود ۳ ماه که از این آقا خواسته که طلاق بده اما لج کرده و نمی‌ده و این آقا هم دوتا بچه داره خانومشون فوت شده؟

– اگر همسر سابقتان متقاضی طلاق می‌باشند، یا باید رضایت همسر را برای طلاق توافقی کسب کنند و یا بصورت یکطرفه اقدام نموده و بااثبات عسر و حرج به دلیل کراهت از همسر برای طلاق اقدام نمایند.

مشاوره با وکیل خوب در مشهد برای طلاق

+ نفقه پس از طلاق از مرد به چه صورت محاسبه و پرداخت می‌شود؟

– نفقه پس از طلاق چنانچه توافقی دیگر نشود تا پایان دوران عده برعهده مرد است. طبق ماده ۱۱۰۹ قانون مدنی نفقه مطلقه رجعیه در زمان عده بر عهده شوهر است مگر اینکه طلاق در حال نشوز واقع شده باشد لیکن اگر عده از جهت فسخ نکاح‌ یا طلاق بائن باشد زن حق نفقه ندارد مگر در صورت حمل از شوهر خود که در این صورت تا زمان وضع حمل حق نفقه خواهد داشت. و طبق ماده ۲۹ قانون حمایت خانواده قاضی باید ضمن رای خود تکلیف نفقه زن را نیزمشخص نماید. و چنانچه طلاق از نوع رجعی باشد نفقه در دوران عده نیز به زن تعلق می‌گیرد و مبلغ آن نیز ضمن رای می‌بایست توسط قاضی مشخص شود.

سوال حقوقی از وکیل ارزان برای طلاق در مشهد

+ در صورت نداشتن رابطه با شوهرم بیش از 10 سال به دلیل عقیم بودن شوهرم چگونه طلاق بگیرم؟

– نظر به سپری شدن ۵ سال از زندگی مشترکتان و بچه‌دار نشدن به دلیل عقیم بودن همسرتان، شما می‌توانید به استناد عسر وحرج ناشی از این امر داخواست طلاق بدهید.

هزینه وکیل برای طلاق در مشهد

هزینه وکیل طلاق مشهد به دلایل مختلفی مرتبط می‌شود. از جمله نوع پرونده که می‌تواند شامل مباحث حقوقی، کیفری و یا خانواده باشد. و نکته مهم‌تر از همه وکیلی است که روی پرونده شما کار خواهد کرد که آیا آن وکیل متخصص حوزه دعوی شما هست یا خیر؟

اگر به مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل نیاز دارید بر روی "مشاوره حقوقی" کلیک نمایید.

مشاوره حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا