لیست وکلای مشهد

بهترین وکیل خانم در مشهد

جهت دریافت مشاوره حقوقی با شماره تلفن زیر هماهنگ نمایید.  

09157791349

بهترین وکیل خانم در مشهد می تواند در خیلی از مسائل به شما کمک کند. بیشتر افراد که یک دعوی حقوقی و یا خانواده دارند ترجیح می دهند وکیل خانم در کنارشان باشد. در مجموعه مشاوره با وکیل ما در کنار وکلای آقای مجرب، وکلای متخصص خانم نیز داریم که بیشتر در  مشهد بر روی پرونده های طلاق کار می کنند. برای مشاوره حقوقی با وکیل خانم در مشهد فقط کافی است با شماره تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی تلفنی مجموعه وکلای ما استفاده کنید.

بهترین وکیل خانم در مشهد

+ سوال: خانم بنده بعد از عقد گفتن که پرده بکارت ارتجاعی دارند و خونی نمی‌آید و بنده اعتماد کردم و به پزشک قانونی مراجعه نکردم. الان دو سالی از ازدواجمان می‌گذرد و در حال طلاق گرفتنیم و مهریه را دارم می‌دهم… آیا می‌شود دادخواستی اراعه دهم که ایشان برگه پزشک قانونی بگیرند ک پرده ارتجاعی دارند. چون خودش زیر بار نمی‌رود چون دروغ گفته بود و الان می‌داند دستش رو می‌شود. که اینگونه تدلیس در ازدواج ثابت شود و مهریه ندهم؟ درضمن پیام هایش موجود است ک گفته پرده ارتجاعی دارد.

– پاسخ: دوست عزیز با تنظیم دادخواست دقیق توسط وکلای مجرب مجموعه مشاوره با وکیل می‌توانید تقاضای خود را از دادگاه رسیدگی‌کننده پیگیری کنید.

بهترین وکیل در مشهد

+ سوال: آیا می‌شود پس از طلاق خلع اول سریعا با همان مرد ازدواج موقت غیر ثبتی کرد؟ و در آینده چطور می‌توان ازدواج دایم ثبتی با این فرد انجام داد؟

– پاسخ: اگر نوع طلاق خلع باشد یعنی زوجه به ازای طلاق مالی را اعم از مهریه به همسر خود بذل نموده باشد نوع طلاق، طلاق بائن است و از خصوصیات طلاق بائن این است که مرد نمی‌تواند بدون عقد جدید به زن رجوع کند. شرط وقوع عقد جدید اعم از دائم یا موقت سپری شدن زمان عده است.

نکته: طبق ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی، طلاق خلع آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهر می‌دهد طلاق بگیرد اعم از اینکه مال‌ مزبور عین مَهر یا معادل آن و یا بیشتر و یا کمتر از مَهر باشد.

نکته: طبق ماده ۱۱43 قانون مدنی، طلاق بر دو قسم است: بائن و رجعی.

بهترین وکیل خانواده

+ سوال: پدر بنده ازدواج موقت کرده است، قرار بود طی مدت معینی با پایان مدت صیغه رابطه‌اش را با زن صیغه‌ای به اتمام برساند، اما الان میگه می‌خواهم نگه‌اش دارم، حتی من سراغ زن صیغه‌ای هم رفتم، می‌گوید من زن شرعی پدرتم، و من را تهدید به پلیس کرد و گفت مزاحم من نشو من زن شرعی پدرست هستم، می‌خواستم بدونم  هر کسی با استفاده از شرعیات برای خودش دلیل بیاره و زندگی دیگران رو نابود کنه، قانونی است؟

– پاسخ: فرزند حق هیچ گونه شکایتی ندارد ولی اگر زوج بدون اجازه همسر اول اقدام به ازدواج کرده حق طلاق برای همسر اول ایجاد می‌شود.

نکته: طبق ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی، عقد نکاح به فسخ یا به طلاق یا به بذل مدت در عقد انقطاع منحل می‌شود.

وکیل پایه یک دادگستری خانم در مشهد

+ سوال: بنده برای ضمانت شخصی و دریافت مبلغی برای کسی که ضامن او شده بودم سند خود را نزد فردی که می‌خواست پول را به به فرد ضمانت شونده بدهد بردم آن طرف به من گفت باید برای اطمینان بنده در محضر برگی را امضا کنی بنده که از سواد کم و نداشتن قدرت تجزیه و تحلیل برخوردار بودم آن برگه را امضا کردم در صورتی که خود محضر‌دار هم به من تذکری نداد بعد متوجه شدم که اون آقا با گرفتن اون امضا خانه را به نام خود کرده و من مدرکی جز شاهد نداشتم من که فردی با سن و سال و کم سواد هستم و هیچ چیز جز این خانه را ندارم نمی‌دانم چگونه می‌توانم خانه‌ام را پس بگیرم؟

– پاسخ: شما وارد یک مسئله پیچیده قضایی شدید و اثبات این که شما با فریب دچار این مشکل شده‌اید کمی سخت است با عنایت به اینکه نوشته‌اید سن بالایی دارید و به مسائل حقوقی نیز آشنایی ندارید پیشنهاد می‌شود به کانون وکلا شهر خود مراجعه کنید و در آنجا تقاضای وکیل معاضدتی بنمایید تا وکیل معاضدتی بتواند به شما در انجام کار کمک نماید.

به طور مختصر باید خدمت شما عرض کنم که اگر شرایط ماجرا فراهم باشد می‌توانید با شکایت کلاهبرداری و اثبات مانور متقلبانه اقدام نمایید اما اگر شرایط برای طرح دعوای کلاهبرداری فراهم نباشد شما با توجه به سندی که در دفترخانه تنظیم شده باید به طرح دعوای حقوقی بپردازید. به طور مثال اگر سند فروش تنظیم شده شما با طرح دعوا برای ابطال سند می‌توانید به این مسئله استناد کنید که خریدار هیچ مبلغی پرداخت ننموده و با شهادت شهود اصل ماجرا را که ضمانت از وام بوده اثبات کنید و با اثبات اصل ماجرا سند فروش را ابطال کنید.

وکیل ارزان قیمت

+ سوال: مادر من 3 سال پیش مبلغی به عنوان دیه بهش تعلق گرفت و مبلغی از آن را برای خودش برداشت و مبلغی هم به من داد و امسال فوت کرد خواهر من از من شکایت کرده که من دیه مادرم را با گول زدن مادرم از او گرفتم و پول دیه شامل خواهرم هم می‌شود اکنون که مادرم فوت کرده ادعا کرده که دیه ارث مادرم شامل خواهرم هم می‌شود این در حالی است که آن زمان مادرم زنده بود و خودش تصمیم برای پول خودش گرفته، آیا می‌تواند علیه من شکایت کند؟

– پاسخ: خیر طبق قانون هر مالکی نسبت به مایملک خود حق همه گونه تصرف و انتفاع دارد، مگر در مواردی که قانون استثنا کرده باشد. مگر اینکه خواهرتان به استناد دلایل مستند درخواست حکم حجر متوفی را کند و به تبع آن ابطال معاملات متوفی را بخواهد. برای اثبات حجر خواهان می‌بایست دلایل پزشکی متقن و مستند مبنی بر حجر و جنون و سفه متوفی داشته باشد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی با شماره تلفن زیر هماهنگ نمایید.  

09157791349

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا