لیست وکلای مشهد

وکیل پایه یک دادگستری مشهد

اگر به مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل نیاز دارید بر روی "مشاوره حقوقی" کلیک نمایید.

مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری به شما می‌تواند در مسائل حقوقی مختلفی همچون معاملات، طلاق، خانواده، ملک و املاک، کیفری و حقوقی، محجورین، سرقت و کلاهبرداری، جرایم اینترنتی، اداره کار و … کمک کند. شما برای مشاوره حقوقی کافی است با شماره‌های زیر با بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد ارتباط برقرار کنید و بهترین راه حل حقوقی خود را دریافت کنید. در مجموعه مشاوره با وکیل، وکیل خانم و آقا در کنار شما هستند تا بدون هیچ استرسی مراحل قانونی خود را سپری کنید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

+ سوال: چند روز ترک کردن منزل از طرف زن می‌تواند باعث اثبات عدم تمکین شود؟ آیا سر زدن به منزل در زمان‌هایی که شوهر حضور ندارد عدم تمکین را نقض می‌کند؟

– پاسخ: همین که زن بدون خوف ضرر بدنی، مالی و شرافتی منزل مشترک رو ترک کند مرد می‌تواند به دادگاه دادخواست الزام به تمکین ز‌وجه رو ارائه بدهد.

+ سوال: بنده در سال ۹9 یکبار بخاطر شرب خمر دستگیر شدم منتهی در اون زمان راننده نبودم سرنشین بودم با این اوصاف بازهم بازداشت شدم و کیت تشخیص الکل ۱1۱ درصد زد برام. خلاصه زمان دادگاه اومد و تبرعه شدم و شلاق هم نخوردم. گذشت و حالا دیشب درحال رانندگی بودم و الکل مصرف کرده بودم و با درصد 6۸ بعد از تشخیص کیت. حالا میخوام بدونم آیا اون سال ۹9 سابقه بنده پاک شده بعد از سه سال یا خیر هنوز هست و قاضی بار دوم این رو حساب می‌کنه؟ حکم بنده چی هستش آیا شلاق می‌خورم یا خیر؟

– پاسخ: اگر در سابق از اتهامات تبرئه شده‌اید دیگر سابقه‌ای ندارید. و این بار اگر اتهام شده اثبات شود، مجازات شرب خمر شلاق است. (برای مشاوره حقوقی در این زمینه بهتر است با بهترین وکیل کیفری، مشاوره حقوقی داشته باشید.

وکیل پایه یک دادگستری مشاوره رایگان

+ سوال: یک دبه 50 لیتری تفاله مشروب از حیاط بردن و توی گزارش نوشتن 2۰۰ لیتر و حکم دادن ۶ ماه حبس و ۱1۰ میلیون جریمه دادن و ۸۰ صربه شلاق دادن چطوری می‌توانم اعتراض بدیم بیست روز وقت داده؟

– پاسخ: توسط لایحه اعتراضی ظرف مهلت مقرر با استدلال‌های موجه قانونی، لایحه خود را تقدیم شعبه صادر‌کننده رای نمایید.

+ سوال: خانه‌ای خریداری شده که سند‌‌دار است. فروشنده رفته خارج از کشور همسر فروشنده آمده و ادعا کرده ملک مهریه من هستش. در سند ازدواج این ملک مهریه من بوده و فروشنده هم این ملک را فروخته و الان هم دیگه نیست. حالا دادگاه ملک رو به کی می‌دهد به زن یعنی پول و ملک ما از دست ما رفته دیگه و هیچ شانسی وجود نداره. آخه موقع خرید هم راهی نیست که فهمید ملک مهریه بوده که. الانم شکایت کنم از فروشنده که فایده نداره چون رفت از ایران ملک ماهم که از دست مون رفت؟

– پاسخ: در صورتیکه در سند ازدواج به مشخصات کامل ملک اشاره شده و انتقال آن بابت مهریه صراحتا درج شده باشد معامله شما نسبت به ملک قابل ابطال بوده و می‌توانید ثمن پرداختی بانضمام غرامات و خسارات را مطالبه نمائید. در صورتیکه در سند ازدواج به مشخصات کامل ملک اشاره شده و انتقال آن بابت مهریه صراحتا درج شده باشد معامله شما نسبت به ملک قابل ابطال بوده و می‌توانید ثمن پرداختی بانضمام غرامات و خسارات را مطالبه نمائید.

وکیل پایه یک دادگستری خانم در مشهد

+ سوال: دختری ۱۲ ساله بعد از طلاق والدین به اجبار نزد پدر زندگی می‌کند و پدر از زندگی وی با مادرش ممانعت می‌کند با توجه به اینکه دادگاه در دعوای حضانت با وجود بلوغ عدم استماع صادر می‌کند چه دعوایی را باید مطرح کرد جهت تحویل فرزند به مادر؟

– پاسخ: حضانت فرزندان اعم از دختر و پسر تا سن هفت سالگی به مادر و پس از آن تا زمانی که کودک از حضانت والدین خود خارج شود، به پدر اختصاص دارد. در سن بلوغ دختر؛ یعنی، 9 سالگی، دختر از حضانت والدین خود خارج شده و در واقع نه سالگی سن قانونی و اختیار دختر برای تصمیم‌گیری در خصوص اینکه می‌خواهد پیش کدام یک از والدین خود زندگی کند محسوب می‌شود.

باتوجه به اینکه قانونا دختر در سنی است که شامل حضانت نمی‌شود، خود دختر باید تصمیم بگیرد. پس با توجه به سن فرزند، مبحث حضانت توسط یکی از والدین فاقد وصف است و تصمیم فرزند برای زندگی با والدین یا یکی از آن‌ها ملاک است.

در کل با توجه به اینکه دختر بچه ۱۲ ساله در حضانت هیچ یک از والدین نیست. پس این اختیار را دارد که بر علیه پدر اقامه دعوی نماید. برای شروع، چنانچه پدر اجازه خروج از منزل یا ملاقات وی با مادر یا حتی زندگی با وی را نمی‌دهد. دختر می‌تواند با تماس با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی و کمک خواستن از ایشان روند احقاق حق خود را پیگیری کند. و پس از به استناد همان گزارش ۱۲۳ بر علیه پدر طرح دعوی نماید. (بهترین وکیل خانم در مشهد مجموعه مشاوره با وکیل، راهنمای بهتری در زمینه طلاق و حضانت فرزند برای شماست.)

وکیل دادگستری طلاق

+ سوال: خانمی هستم ۳۷ ساله دارای دو فرزند ۱۵ و ۵ ساله قصد جدایی از همسرم رو دارم ولی خواهان این هستم حضانت بچه‌ها رو خودم قبول کنم؟ درخواست طلاق و حضانت فرزندانم را دارم چطور اقدام کنم؟

– پاسخ: حضانت فرزندان تا ۷ سالگی با مادر است و نیاز به طرح دعوا ندارد و بعد از آن حضانت دختر از ۷ تا ۹ سالگی و پسر از ۷ تا ۱۵ سالگی با پدر می‌باشد. چنانچه از ۹و ۱۵ سالگی رد شوند تحت حضانت نیستند و تصمیم با فرزندان شماست که با کدام یک از والدین زندگی نمایند. ولی چنانچه در سنی هستند که حضانت با پدر می‌باشد بصورت توافقی می‌توانید حضانت را از پدر گرفته و در غیر از موارد توافق شما باید اثبات نمایید که پدر صلاحیت نگهداری فرزندان را ندارد و از وی سلب حضانت نمایید.

+ سوال: ما نمیتونیم با هم زندگی کنیم قرار شد همسرم به من وکالت بدهد و من برم طلاق بگیرم که فهمید با وکالت تمام حق و حقوقمو باید بده. الان اصرار داره یا زندگی رو بهت زهر می‌کنم یا طلاق توافقی. راهی هست تو طلاق توافقی مهرم و حضانت و…. رو بگیرم؟؟؟

– پاسخ: طلاق با وکالت طلاق از طرف مرد همان طلاق توافقی است در طلاق توافقی طرفین باید درباره تمام مسائل به توافق برسند. در طلاق توافق کلیه چیزها بر مبنای توافق طرفین می‌باشد اینکه مهریه و سایر حق و حقوق مالی زوجه چه خواهد شد بر مبنای توافق طرفین می‌باشد.

شما می‌توانید با اثبات عسر و حرج درخواست طلاق دهید و حقوق مالی خود را نیز دریافت کنیدکه البته عسر و حرج مقوله ایست که اثبات ان نیازمند مشورت با وکیل پایه یک دادگستری است. (برای طلاق بهتر است با وکیل طلاق مجموعه مشاوره حقوقی داشته باشید)

شماره وکیل پایه یک دادگستری

شماره تلفن وکیل دادگستری مشهد یا شماره وکیل مشهد 09157791349 می‌باشد که می‌توانید مشاوره حقوقی تلفنی فوری داشته و سوال حقوقی خود را بپرسید. سایت مشاوره با وکیل دارای بهترین وکلای حقوقی، کیفری و خانواده مشهد می‌باشد که می‌تواند بهترین راه حل حقوقی را به شما بدهد. بهترین وکیل مشهد در مجموعه ما وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد که در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری، طلاق، مالیات، اداره کار، بیمه، ثبت احوال، وصول مطالبات، ثبت اسناد و … متخصص است.

منبع
مشاوره با وکیل

اگر به مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل نیاز دارید بر روی "مشاوره حقوقی" کلیک نمایید.

مشاوره حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا