لیست وکلای مشهد

بهترین وکیل خانواده در مشهد

اگر به مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل نیاز دارید بر روی "مشاوره حقوقی" کلیک نمایید.

مشاوره حقوقی

بهترین وکیل خانواده در مشهد باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری باشد. وکیل خانواده بهترین راه حل برای کسانی است که می‌خواهند در زمینه‌های ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، الزام به ثبت ازدواج و … اقدام کنند گزینه بسیار خوبی است. در مجموعه مشاوره با وکیل می‌توانید به راحتی با بهترین وکیل خانواده مشهد که می‌تواند وکیل خانم یا وکیل آقا باشد مشاوره حقوقی بگیرید. همین حالا اقدام کنید تا هزینه مالی و زمانی کمتری برای پرونده شما رقم بخورد.

سوال از بهترین وکیل خانواده در مشهد

+ سوال: من پس از جدایی از خانم سابقم ازدواج مجدد با خانمی نمودم که وی نیز ازدواج قبلی با مردی کرده بود که ۲۶ سال از خودش مسن‌تر ولی ثروتمند بود. و  چون مرد نخواسته بود بچه‌دار شوند. این خانم بصورت توافقی از ایشان طلاق و همسر من شد و با این شرط و تعهد اخلاقی که هیچ گونه رابطه حضوری یا تلفنی با همسر سابق خود و یا بستگان وی نداشته باشد. اما در طول دو سال زندگی مشترک بارها این تعهد را زیر پا نهاد و حتی بدلیل عذاب وجدان خود معارف می‌شد.

خط همراه اول دایمی داشت که از زندگی قبلی با همسرش داشت که بدینوسیله با اطرافیان و بستگان و دوستان همسر سابقش در ارتباط بود و اعلام کردم شرعا و قانونا راضی نیستم از این خط استفاده کنی که وجود همین خط آغاز اختلافات ما شد اما همسرم  آن را به نام من کرد و حتی بهای آنرا پرداخت کردم.

اما کینه همسرم را نتوانستم مهار کنم و اکنون که بچه داریم مدام یا درگیری‌های لفظی با من می‌کند یا طفل یکساله مرا با جیغ زدن و اخم کردن و حتی شکنجه‌های روحی و جسمی مانند امتناع از دادن آب در زمان تشنگی یا عمدی دیر تعویض کردن پوشک وی و حتی داغ کردن دست و پا‌های وی، بر هم زدن اعصاب و روان من با این جمله که قصد زندگی با تو ندارم و عاقبت با بچه‌ام فرار می‌کنم، و متهم کردن من به اعتیاد و ایجاد جوی که به همسایگان بفهماند من اعتیاد دارم.

مدتی بیکار بودم (مدیر اداری معدن مس بودم که بنا به اختلافاتی‌ که با مافوقم داشتم مرا نیروی مازاد اعلام کرد اما چون لیسانس زبان انگلیسی دارم با ترجمه و انجام دادن پایان نامه و کلاس خصوصی حتی درآمدی بالاتر از معدن داشتم بطوری که در ابتدا در خانه پدر خانمم مستاجر بودیم اما بدلیل پیشرفت درآمدم خانه دیوار به دیوار پدر خانمم را رهن و اجاره نمودم.

اما این بد اخلاقی‌ها و تهدید به طلاق گرفتن و فراری دادن فرزندم با پشتوانه و دخالت‌های بی‌جای پدر خانمم باعث این شد. که در پی دعوت به همکاری یک معدن در شهری دیگر مجدد گفت من با تو به آن شهر نمی‌آیم و در این بین به مرور برخی از لوازم خانه را از منزل من خارج نمود.

شب قبل جشن تولد یک سالگی فرزندم را بسیار باشکوه برگزار نمودم اما جنجال راه انداخت که بجز خانواده پدری‌ام کس دیگری را دعوت نکنم. اما صبح امروز ساعت ۵:۳۰ صبح با کودکم به خانه پدرش رفت و وقتی او را صدا زدم بیا آماده‌ام کن تا بروم به شهرستان محل کارم با عجله آمد و وسایلم را داد و حتی خداحافظی نکرد و چون عجله داشتم به همسایه سپردم که درب خانه را باز گذاشته‌ام تا پشت در نماند.

حدود ساعت ۱۰:۳۰ مامور اجرای کلانتری با من تماس گرفت و گفت درب خانه‌تان هستیم برای اجرای حکم استرداد جهیزیه و چون من دور بودم گفتم شما مامورید و معذور هر طور قانونی است اعمال کنید. اکنون برگشته ام. و چون می‌دانم قصد ادامه زندگی با من را ندارد می‌خواهم از وی شکایت و سلب حضانت و طلاق بگیرم و حتی حاضرم مهریه وی را قسط بندی و پرداخت کنم.

– پاسخ: حضانت فرزند تا هفت سالگی با ایشان است و پس از آن با پدر . در خصوص طلاق هم با پرداخت مهریه و الباقی حقوق مالی خانم می‌توانید ایشان را طلاق دهید.

نکته: ماده ۱۱۶۹ قانون مدنی در این باره می‌گوید: “برای حضانت و نگهداری طفلی که ابوین او جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند، مادر تا سن هفت سالگی اولویت دارد و پس از آن با پدر است. بعد از هفت سالگی در صورت حدوث اختلاف، حضانت طفل با رعایت مصلحت کودک به تشخیص دادگاه می‌باشد.”

[وکلای مرتبط: بهترین وکیل طلاق مشهد ]

سوال حقوقی از بهترین وکیل خانم

+ سوال: من ۴ سال است با خانمی ازدواج کرده‌ام امسال من در سفر حج شرکت کردم ایشان در نبود من منزل را ترک کرده‌ و ادعای نفقه کرده است من حقوقم ۱/۳۰۰ تومان است. می‌خواهم مبلغ نفقه ایشان را بدانم چقدر باید پرداخت کنم؟

– پاسخ: میزان نفقه ایشون ربطی به درآمد شما نداره و میزانش توسط دادگاه و با توجه به شرایط همسرتون مشخص می‌شود.

نکته: طبق ماده ۱۱۰۷ قانون مدنی: “نفقه عبارت است از همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن، البسه، غذا، اثاث منزل و هزینه های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج به واسطه نقصان یا مرض.”

نکته: ماده ۱۱۹۸ قانون مدنی: “کسی ملزم به انفاق است که متمکن از دادن نفقه باشد یعنی بتواند نفقه بدهد بدون اینکه از این حیث در وضع معیشت خود دچار ‌مضیقه گردد برای تشخیص تمکن باید کلیه تعهدات و وضع زندگانی شخصی او در جامعه در نظر گرفته شود.”

[وکلای مرتبط: بهترین وکیل خانم در مشهد ]

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری مشهد

+ سوال: شکایت از اکانت اینستاگرامی که با جیمیل فیک وارد شده بدون هیچ اطلاعات دیگه‌ای و الان رو موبایل اون شخص نیست اکانت نتیجه داره؟ یعنی ایران به آی پی اینستاگرام دسترسی داره؟

– پاسخ: خیر دسترسی ندارد، در اینگونه موارد پلیس سایبری در جواب استعلام دادسرا جهت تحقیقات از صفحه مجازی متهم اعلام می‌کند : اطلاعات دیلیت اکانت شده در اینستاگرام و تلگرام قابل بازیابی نیست.

مشاوره با وکیل خوب در مشهد

+ سوال: مادربزرگم دارای سه فرزند هست. متاسفانه بعد از ده ماه متوجه شدیم که یکی از فرزندان، مادربزرگم رو برده محضر و تمام داراییش رو زده به نام خودش و برای دو فرزند بقیه سهمی نذاشته. مادربزرگم نزدیک ۷۵ الی ۷۸ سالش هست و سواد نداره. متاسفانه مادربزرگم فریب دادن اما مادربزرگم میگه من راضی هستم و مرغ یه پا داره. آیا راهی برای شکایت و پیگیری هست؟

– پاسخ: هر انسانی در زمان حیات خود حق هرگونه دخل و تصرف و نقل و انتقال در اموال خود دارد و حتی اگر تمام اموال خود را هم به شخصی دیگر انتقال دهد مرتکب عمل خلافی نگردیده است. هر چند به لحاظ اخلاقی عمل ناپسندی انجام گرفته است.

تنها در صورتیکه احتمال می‌دهید ایشان به دلیل کهولت سن و یا بیماری‌های احتمالی شامل الزایمر و بیماری‌های روانی، قادر به اداره امور خود نبوده و فاقد عقل معاش می‌باشند و ممکن است از ضعف نفس وی سوء استفاده شده باشد می‌توانید نسبت به اخذ حکم حجر برای ایشان و همچنین ابطال معامله اقدام نمایید.

نکته: حجر عبارت است از منع شخص به حکم قانون از اینکه بتواند امور خود را به طور مستقل و بدون دخالت دیگری اداره کند و شخصا اعمال حقوقی انجام دهد» و نیز «عدم توانایی قانونی شخص در اعمال و اجرای حقوق.

[وکلای مرتبط: بهترین وکیل مشهد ]

شماره وکیل خانواده در مشهد

برای تماس با شماره وکیل خانواده مشهد کافی است با ما تماس بگیرید. در مجموعه مشاوره با وکیل، ما به شما انواع مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری در مشهد را ارائه می‌کنیم. وکلای متخصص در دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده مجموعه ما بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد می‌باشند. برای جلوگیری از هر گونه مشکل در مسیر پرونده خود با وکلای ما مشورت نمایید.

منبع
مشاوره با وکیل

اگر به مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل نیاز دارید بر روی "مشاوره حقوقی" کلیک نمایید.

مشاوره حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا